Don Kemps - Account Manager
Don Kemps - Account Manager 19-03-2020 2 min

Hoe Corona onze wereld op zijn kop zet…..

De afgelopen maanden en waarschijnlijk ook de komende maanden wordt het nieuws beheerst door berichten over het Coronavirus (COVID-19). Sinds de eerste besmettingen in Europa en in Nederland werden geconstateerd, volgen de ontwikkelingen zich in een razend tempo op.

 

Laten we meteen duidelijk maken dat we als Proxy zijnde ons zakelijk belang niet voorop willen stellen! Onze grootste zorg en medeleven gaan uiteraard uit naar de mensen die ziek zijn geworden door het coronavirus en hun naasten die nu door een verschrikkelijk onzekere tijd gaan. En natuurlijk naar de mensen in de vitale beroepsgroepen die op dit moment alle zeilen moeten bij zetten om recht op te blijven staan. We hebben groot respect voor hen! Echter naast onze gezondheid raakt het virus nu inmiddels meer dan dat. 

 

Het is helaas niet mogelijk om het gros van het werk zomaar stil leggen en dit na een aantal weken, of maanden, weer op te pakken waar we gebleven zijn. Het gewone werk gaat, voor veel mensen wel thuis, ‘gewoon’ door. Die situatie brengt natuurlijk onzekerheid met zich mee en vanzelfsprekend maakt u zich zorgen over de (nabije) toekomst en de toekomst van uw bedrijf.

 

Remote werken

Iedereen probeert vanuit een bijna leeg kantoor of een overvolle woon- of werkkamer er het beste van te maken.  Als IT-service bedrijf zien wij de verantwoordelijkheid om onze dienstverlening door te zetten en uit te breiden. Wij kunnen, uiteraard remote, het (volledige) beheer overnemen van uw IT-afdeling. Maar het is ook mogelijk dat wij als back-up fungeren en stand-by staan zodat u zich kunt focussen op uw corebusiness mocht u onverhoopt geconfronteerd worden met uitval op belangrijke IT knooppunten.

 

Om onze service te kunnen blijven garanderen, heeft Proxy net als de meeste bedrijven voorzorgsmaatregelen getroffen en is onze dienstverlening aangepast aan de huidige situatie. We proberen, waar mogelijk en uiteraard in overleg met de klant, zoveel mogelijk mensen vanuit huis te laten werken en interne vergaderingen remote en via video te houden om de kans op mogelijke verspreiding tussen werknemers te voorkomen.

 

Niet voor één gat te vangen

Bij Proxy hebben we 65 techneuten, dus ook voor onze consultants die nu bij klanten zitten hebben we een back-up. Mocht er iets met hen gebeuren kunnen we dat altijd opvangen.

 

Voor onze strippenkaarten en Managed Services hebben we gezorgd dat de kennis door het gehele land aanwezig is, zodat we dit altijd kunnen voort zetten.

 

Efficiënter werken

Uiteraard kunnen we u ook nog steeds helpen met het automatiseren van uw infrastructuur door middel van Red Hat Ansible. Dit zorgt er niet alleen voor dat de repeterende handmatige taken geautomatiseerd worden zodat u minder tijd voor hetzelfde werk nodig heeft en u uw medewerkers kunt inzetten op uitdagendere projecten, maar het zorgt er ook voor dat Proxy de omgeving makkelijker over kan nemen op afstand als dit nodig is. 

 

Door deze maatregelen willen we ons steentje bijdragen om verdere verspreiding van het corona-virus zoveel mogelijk tegen te gaan én toch onze service hoog te houden.

Kunnen wij verder helpen in deze roerige tijden, kijk dan even bij ons op de site en neem contact op.

 

We doen het samen!

Veel sterkte gewenst aan iedereen en let goed op jezelf en op elkaar!

 

Ontvang de laatste Proxy updates

Blijf op de hoogte van de laatste IT trends en ontwikkelingen met onze maandelijkse nieuwsbrief

Don Kemps - Account Manager
Don is onze New Business Account Manager en hét aanspreekpunt voor onze oplossingen van Red Hat. Met al uw vragen over Red Hat, Ansible, Open Shift, Managed Services en digitale transformatie kunt u bij Don terecht. Maar natuurlijk ook voor alle andere IT gerelateerde zaken. Don gaat graag met u in gesprek om samen voor u de beste oplossing te bepalen en te implementeren.